Chirurgia stomatologiczna Wrocław

Milanovaclinic - Stomatologia
Chirurgia stomatologiczna Wrocław

Potrzebujesz chirurgicznego usuwania ósemek? A może musisz zastąpić utracone zęby implantami stomatologicznymi?

W Milanova® Clinic oferujemy szeroki zakres usług chirurgicznych, takich jak:

• usuwanie (ekstrakcje) zębów, w tym zębów mądrości, zębów stałych i mlecznych, które są uszkodzone, zainfekowane lub w złym położeniu;
  • wszczepianie implantów stomatologicznych, aby zastąpić utracone zęby;
  • resekcje wierzchołków korzeni zębów;
  • leczenie chorób przyzębia.

Wykorzystujemy najnowocześniejszy sprzęt, w tym urządzenia do diagnostyki obrazowej, co pozwala nam na szybką i precyzyjną diagnozę oraz skuteczne leczenie. Dbamy o to, aby każdy pacjent czuł się u nas komfortowo i bezpiecznie, a zabiegi były przeprowadzane w sposób bezbolesny.

Usuwanie (ekstrakcje) zębów Wrocław? Postaw na najlepszych!

Chirurgiczne usuwanie zęba w naszym gabinecie wykonuje wykwalifikowany chirurg stomatologiczny przy użyciu odpowiednich narzędzi i znieczulenia, aby zapewnić komfort i zminimalizować ból.

Chirurgiczne usuwanie ósemek często bywa koniecznością. Usuwanie zęba mądrości może okazać się niezbędne, gdy:

• brakuje miejsca w jamie ustnej;
  • zęby mądrości rosną w niewłaściwym kierunku oraz powodują ból, dyskomfort i stan zapalny dziąseł;
  • pojawi się próchnica lub infekcja;
  • wpływają na zgryz i powodują niewłaściwe ustawienie innych zębów;
  • usuwanie ósemek jest częścią planu leczenia ortodontycznego.

Implanty stomatologiczne Wrocław? Sprawdź naszą ofertę

Implanty stomatologiczne to trwałe rozwiązania, które służą do zastępowania utraconych zębów. Składają się one z metalowej śruby wszczepianej w kość szczęki lub żuchwy oraz korony zębowej, która jest zamocowana na implancie i pełni funkcję zęba zastępczego.

W Milanova® Clinic wiemy, że implanty stomatologiczne są trwałym i skutecznym rozwiązaniem w przypadku brakujących zębów, ponieważ pozwalają na przywrócenie funkcji żucia, estetyki uśmiechu oraz zapobiegają utracie kości szczęki lub żuchwy.

Jednak nie każdy pacjent może być odpowiednim kandydatem do implantacji stomatologicznej. Zapraszamy na konsultację podczas której ocenimy indywidualne potrzeby oraz opracujemy plan leczenia.

Resekcja korzenia Wrocław? Pomogą specjaliści z Milanova® Clinic

Resekcja wierzchołka korzenia polega na usunięciu fragmentu końcówki korzenia zęba oraz pobliskiej tkanki zapalnej. Ten zabieg zazwyczaj wykonujemy w przypadkach, gdy leczenie kanałowe (endodoncja) nie było skuteczne lub gdy nie można już go kontynuować.

W Milanova® Clinic wykonujemy resekcję wierzchołka korzenia, która ma na celu zachowanie zęba i uniknięcie jego ekstrakcji. Jest ona stosunkowo mało inwazyjną procedurą, która może pomóc w uratowaniu zęba, który inaczej musiałby zostać usunięty.

Leczenie chorób przyzębia Wrocław? Z nami pozbędziesz się bólu

Choroby przyzębia, w tym zapalenie przyzębia i choroba dziąseł, stanowią poważne zagrożenie dla zdrowia jamy ustnej. Zapalenie dziąseł jest stanem, w którym dziąsła stają się zaczerwienione, obrzmiałe i skłonne do krwawienia podczas szczotkowania zębów lub nacisku.

Jeśli zapalenie nie jest leczone, może prowadzić do bardziej zaawansowanej choroby przyzębia, znanej jako paradontoza. Nasi specjaliści, dzięki dostępowi do specjalistycznych produktów i sprzętu, skutecznie leczą zapalenie przyzębia.