Stomatologia zachowawcza Wrocław

Milanovaclinic - Stomatologia
Stomatologia zachowawcza Wrocław

Zauważyłeś u siebie próchnicę? A może złamał Ci się ząb lub odczuwasz jego ból? Zaufaj stomatologii zachowawczej, która skupia się na zachowaniu i leczeniu naturalnych zębów. Jej głównym celem jest diagnozowanie oraz leczenie chorób i uszkodzeń zębów, aby przywrócić im ich funkcję oraz zdrowy wygląd.

W ramach stomatologii zachowawczej zajmujemy się leczeniem:

• próchnicy – usuniemy zainfekowane lub uszkodzone tkanki zęba i odbudowujemy go przy użyciu wypełnienia (plomb). Naszym celem jest przywrócenie funkcji i wyglądu zęba oraz zapewnienie ochrony przed dalszym rozwojem próchnicy.
  • uszkodzeń mechanicznych zębów, takich jak pęknięcia, złamania czy ubytki wynikające z urazów.

Dzięki stomatologii zachowawczej utrzymasz zdrowie jamy ustnej i zminimalizujesz ryzyko utraty zębów. Regularne wizyty w naszym gabinecie pozwolą zachować naturalne zęby przez wiele lat.

Skuteczne leczenie próchnicy Wrocław? Postaw na Milanova® Clinic

Skuteczne leczenie próchnicy polega na usunięciu uszkodzonej tkanki zęba, dzięki czemu zatrzymamy postęp choroby.

Pierwszym krokiem naszych działań jest dokładna diagnoza próchnicy, określająca stopień zaawansowania choroby i zakres uszkodzeń. Mając taką wiedzę, możemy przystąpić do usunięcia zainfekowanej tkanki zęba.

W przypadku niewielkich ubytków lub początkowych zmian próchniczych zazwyczaj stosujemy wypełnienie (plomba), które zamyka ubytek i przywraca zębowi jego funkcję. W sytuacji bardziej zaawansowanej próchnicy przystępujemy do usunięcia większej części zęba oraz odbudowujemy jego strukturę.

Wypełnienie i odbudowa zęba Wrocław? Z nami odzyskasz piękny uśmiech!

Uszkodzone zęby można zrekonstruować. W przypadku mniejszych ubytków spowodowanych próchnicą lub uszkodzeniami mechanicznymi, takimi jak pęknięcia lub ubytki, wykorzystujemy wypełnienia (plomby) kompozytowe.

Rekonstrukcja zęba wykonywana jest w przypadku większych uszkodzeń, kiedy wypełnienie (plomba) nie jest wystarczająca do przywrócenia zęba do pełnej funkcjonalności. W takich sytuacjach stosujemy:

• korony zębowe zapewniające ochronę i przywracające funkcję zgryzu;
  • licówki poprawiające wygląd i odbudowujące przednią część zęba.